در تارنمای شرکت توزیع برق استان اصفهان خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
خدمات اطلاع رسانی:
مشاهده اخبار و اطلاعیه های مرتبط با شرکت توزیع برق استان اصفهان و صنعت برق
مناقصه ها/ مزایده های صنعت برق
اطلاعات مورد نیاز مشترکین و متقاضایان برق
اطلاعات مورد نیاز مشترکین برق برای مدیریت مصرف
ارائه خدمات به کارکنان و کاربران از طریق صفحه شخصی
اعلام تعرفه های برق در سال های گوناکون
قوانین و مقررات
اخبار و اطلاعیه ها
برخی خدمات الکترونیکی (غیرحضوری)
خدمات تعاملی :
خدمات مرتبط با متقاضیان و مشترکین مانند درخواست انشعاب و ...
رسیدگی به شکایات
خدمات تراکنشی:
خدمات مرتبط با مشاهده و پرداخت صورتحساب برق مصرفی
مسئولیت ارائه خدمت :
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق استان اصفهان می باشد.
مسئولیت کاربران :
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق استان اصفهان (ict[at]epedc.ir) می باشد.
درخواست خدمت :
از طریق ارسال نامه به مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict[at]epedc.ir) شرکت توزیع برق استان اصفهان می باشد.
دسترس پذیری :
این خدمات همواره در دسترس می باشند وموارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق این تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی :
ارائه کننده سرویس سالانه و یا در دوره های زمانی درخواستی (به درخواست مدیران شرکت یا سازمانهای بالادستی) گزارش استفاده بهره برداران از خدمات را ارائه خواهد نمود.
فسخ و پایان :
در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره برداران تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.
محرمانگی اطلاعات:
کلیه اطلاعات بهره برداران از این تارنما محرمانه تلقی شده و شرکت توزیع برق استان اصفهان در حفظ آن کوشا خواهد بود.